لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

علی کریمی: من با هواپیما سفر نمی‌کنم!!!!!!

 

 

 

 

         چالش باشگاه استیل‌آذین با علی کریمی ستاره این تیم در مورد سفرهای هوایی همچنان ادامه دارد.کریمی مواضع قبلی‌اش را برای سفر نکردن با هواپیما تغییر نداده ولی حسین هدایتی تاکید می‌کند که او همراه تیم سفر خواهد کرد.
کریمی قبل از عقد قرارداد با استیل‌آذین،یکی از شرط‌هایش این بود که در بازی‌های بیرون ازخانه که قرار است بازیکنان با هواپیما سفر کنند،همراه تیم نخواهد بود و از اتوموبیل شخصی‌اش استفاده خواهد کرد ولی چند روز پیش بود که مهریزی مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کریمی نباید از هواپیما بترسد و باید همراه تیم باشد. علی کریمی با وجود صحبت‌های اخیر همچنان با صراحت از همان موضع قبلی‌اش در مورد سفر نکردن با هواپیما حرف می‌زند و می‌گوید: «من در مورد سفر نکردن با هواپیما حرف‌هایم را به رئیس باشگاه زدم و صحبت‌های لازم را انجام دادم بنابراین لزومی نمی‌بینم که بخواهم دوباره حرف بزنم. من موضع خود را اعلام کردم و گفته‌ام که با هواپیما سفر نمی‌کنم، الان هم سر تصمیم‌ قبلی‌ام هستم و قطعا با هواپیما به شهرستان‌ها سفر نخواهم کرد.» کریمی از موضع خود عقب نشینی نمی‌کند و جالب اینجا است که حسین هدایتی بر خلاف صحبت‌های جادوگر تاکید می‌کند: «علی کریمی قطعا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای با هواپیما به شهرستان‌ها سفر خواهد کرد و در بازی‌های خارج از خانه هم به همراه دیگر بازیکنان دراردو خواهد بود. » 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد