لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مجید جلالی: کمیته آموزش فدراسیون دستور داد به من کلاس ندهند !

 

 

مجید جلالی، کارشناس فوتبال کشورمان که در حال حاضر جهت برگزاری کلاس توجیهی مربیگری در استان ایلام بسر می برد مراتب دلخوری اش از برخی تصمیمات فدراسیون فوتبال را ابراز کرد.وی تصریح کرد: گویا کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به هیات فوتبال استان ها دستور داده که اجازه ندهند من کلاس آموزش مربیگری برگزار کنم. 

جلالی ادامه داد: برای من این حرکت فدراسیون در حالی به یک سوال تبدیل شده که البته جواب آن را هم خوب می دانم. مردم هم خوب می دانند.سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان ادامه داد: من به فوتبال فکر می کنم. هفته گذشته در بجنورد بودم و حالا در ایلام برای مربیان باشگاه پخش گاز ایلام کلاس توجیهی برگزار کرده ام. جلالی تاکید کرد: ایلام، بجنورد یا بشاگرد. من به این شهرها قانع هستم. همه شهرها برای دیگران. من به فوتبال فکر می کنم و به خدمتی که انجام می دهم اعتقاد دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد