لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

شعار علیه استقلال در مراسم رونمایی از پیراهن بازیکنان سپاهان !!

 

 

            جشن تیم فوتبال سپاهان اصفهان با معرفی کادر فنی و بازیکنان به هواداران این تیم و رونمایی از شماره پیراهن بازیکنان برگزار شد.
جشن تیم فوتبال فولاد سپاهان اصفهان با عنوان "جشن آفتابگردان" سه‌شنبه شب با حضور مسوولان استان و نمایندگان اصفهان و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه کادر فنی، بازیکنان و حدود ۵ هزار نفر از هواداران این تیم در محل باغ نور اصفهان برگزار شد.
در این جشن که ویژه‌ برنامه‌های مختلفی برای آن تدارک شده بود کادر فنی تیم سپاهان به سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به هواداران معرفی شدند و شماره پیراهن بازیکنان این تیم در لیگ نهم هم یک به یک رونمایی شد.
مهدی رحمتی دروازه‌بان جدید‌ سپاهان هم با حضور در این مراسم پیراهن شماره ۱ این تیم را دریافت کرد. همچنین شماره ۱۰ سپاهان به مهدی کریمیان رسید. عمادرضا شماره ۷ و هادی اصغری هم شماره ۱۱ را به تن می‌کنند.
در این مراسم محرم نویدکیا پس از سپری کردن آزمایشات پزشکی حضور یافت و به صورت نمادین بازوبند کاپیتانی سپاهان را به بر بازو بست.
"رجایی" مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان نیز در این مراسم طی سخنرانی خواستار تلاش شبانه‌روزی مسوولان تیم سپاهان و حمایت هواداران برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا فصل شد و گفت: بهترین عنوان تیم ما در بازی‌های آسیایی نایب‌ قهرمانی این مسابقات بوده است که باید با تلاش بیشتر عوامل تیم، با عبور از این عنوان در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا، این جام را فتح کنیم.
وی افزود: کارخانه فولاد با حمایت‌های مالی و فراهم‌آوری امکانات لازم برای موفقیت تیم سپاهان همواره موفق عمل کرده است و امسال هم با جدیت و توجه فراوان سعی کردیم هرگونه مشکل و مانع بر سر راه موفقیت تیم را از بین ببریم و شرایط لازم را برای موفقیت در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر فراهم کردیم.
مدیر کارخانه فولاد که در حین این سخنرانی با شعار مداوم هواداران سپاهان مبنی بر آماده‌سازی ورزشگاه نقش جهان اصفهان مواجه شد، تاکید کرد: با مساعدت و تخصیص منابع مالی ناشی از فروش بخشی از تولیدات فولاد کارخانه سعی در تسریع روند آماده‌سازی این استادیوم داریم چرا که برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا،‌ این ورزشگاه را در شان تیم سپاهان می‌دانیم. امیدوارم این استادیوم حداکثر تا پایان سال ۸۸ آماده شود و می‌توانم به شما هواداران پرشور، نوید برگزاری بازی‌های آسیایی در این ورزشگاه را بدهم.
در این مراسم حدود چهارهزار طرفدار تیم سپاهان در داخل باغ نور و حدود هزار نفر هم خارج از مجموعه حضور داشتند؛ محرم نویدکیا بازیکنی بود که در بخش‌های مختلف این جشن از سوی حاضرین به شدت تشویق شد.
همچنین برخی از هواداران این تیم در لحظات مختلفی از مراسم شعارهایی را در حمایت از سپاهان و بعضا از علیه تیم استقلال تهران سر می‌دادند که از سوی مسوولان باشگاه از جمله محمدرضا ساکت دعوت به آرامش شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد