لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

چهار تیم اماراتی خواهان قلعه نویی- مقصد بعدی سپاهان !؟

 

                

                    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه‌های الوصل، عجمان، الشارجه و الامارات امارات خواهان من بودند.
امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین دیروز استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما اکنون به ۲ قسمت تقسیم شده‌ است. بخشی از بازیکنان در تیم ملی هستند و برخی در تمرین ما شرکت می‌کنند. اما دیدار برابر الجزیره برخلاف آنچه می‌گویند، برای ما مهم است و برای پیروزی می‌رویم.
وی ادامه داد: هر چند این روزها صمد مرفاوی تیم را تمرین می‌دهد و نظاره گر هستم؛ اما این اتفاق در گذشته هم افتاده بود. بر اساس تعهدی که داریم و احترام خاص به هواداران، برای پیروزی به میدان می‌رویم. در این مسابقه فقط طالب‌لو، تقی‌پور و قربانی را نداریم.
سرمربی استقلال در مورد عملکرد ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وقتی در ۱۱ ماه، دو بار استقلال را قهرمان کردم، چنین بلایی سرم آوردند. اگر در آسیا موفق می‌شدم، نمی‌دانم چه اتفاقی برایم می‌افتاد.
قلعه‌نویی در مورد اینکه دانشجو و زریبافان رئیس هیات مدیره و رئیس مجمع باشگاه به قلعه نویی حق داده اند، گفت: اجازه بدهید مردم در این باره قضاوت کنند. بهتر است در مورد هر چیزی صحبت نکنیم؛ اما می خواهم حرفی بزنم. اگر شخصی ادعا می‌کند مرا سرمربی تیم ملی کرده، باید بگویم پس این شخص مدیر عامل استقلال را هم انتخاب کرده است.
وی ادامه داد: اجازه بدهید بگویم چگونه سرمربی تیم ملی شدم. کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون با من تماس گرفت و بر اساس خرد جمعی، سرمربی شدم. می‌توانید این موضوع را از کیومرث هاشمی و داریوش مصطفوی که درآن زمان در فدراسیون سمت داشتند، بپرسید. خودم تا صبح همان روز اطلاع نداشتم که سرمربی شدم؛ اما حالا نمی‌دانم چگونه چنین حرف‌هایی بیان می‌شود.
سرمربی استقلال در مورد اینکه این شخص ادعا می‌کند دوست صمیمی کیومرث هاشمی است، گفت: نمی‌دانم دوست هاشمی هستند. ‌بهتر است این موضوع را از خود ایشان بپرسید.
قلعه‌نویی در مورد پیشنهادات سرمربی‌گری از سایر تیم‌ها، عنوان کرد: می‌خواهم برای اولین بار بگویم که الوصل امارات مرا می‌خواست. وهب الحارب، مدیرعامل این باشگاه به طور مستقیم با من تماس گرفت. آقای کاظمی که نماینده رسمی فیفا است، به عنوان نماینده من با این باشگاه مذاکره کرد. هر چند مسئولان این باشگاه از فرهاد مجیدی گلایه کردند که چرا پیغام آنها را به من نرسانده و به من نگفتند که الوصل خواهانم است.
قلعه‌نویی تصریح کرد: از عجمان امارات و الامارات پیشنهاد دارم. الامارات در صورت صعود به دسته اول، خواهان من است و الشارجه امارات هم مرا می‌خواهد. گلایه دارند چرا به آنها جوابی ندادم؛ اما به خاطر اخلاق ورزشی و تعهدی که به استقلال داشتم، این کار را انجام ندادم. می‌توانید از سایت الوصل این موضوع را پیگیری کنید. باید این پیشنهاد‌ها را به فال نیک بگیریم؛ هر چند وقتی استقلال قهرمان شد و مردم شادی کردند، این شادی برایم میلیاردها تومان ارزش داشت.
سرمربی استقلال در مورد اینکه مدیران اماراتی پس از دو باخت مربی خود را عوض می‌کنند، گفت: باید از این منظر نگاه کنید که اگر مربی ایرانی به امارات برود، در آن صورت همه جا می‌گویند مربیان ایرانی در سطح بالایی هستند. روته مولر در کلاس تدریس مربیگری‌اش گفت که ‌مربیان ایرانی بسیار باهوش هستند.
وی ادامه داد: زمانی که مس به من پیشنهاد داد، خیلی‌ها به من گفتند به این باشگاه نرو زیرا عملکردت زیر سوال می‌رود. به کارم اعتقاد داشتم و زمانی که به کارت اعتقاد داشته باشی، به موفقیت می‌رسی.
امیر قلعه نویی در مورد اینکه همواره گفته از تیم سابقش بازیکن نمی‌گیرد، آیا از استقلال نیز بازیکنی نخواهد گرفت، اظهار داشت: اکنون که تیمی ندارم. در استقلال نیز به غیر از جباری و اکبری، همه بازیکنان قرارداد دوساله دارند که این نشاندهنده آن است که هدفی نداشتم که بخواهم به جایی بازیکن ببرم. امیدوارم استقلال همیشه سر پا باشد.
وی در مورد پیش‌بینی‌اش از فصل آینده استقلال گفت: صحبت در این مورد کار غلطی است. کسی می‌تواند در این مورد اظهار نظر کند که با استقلال زندگی کند. من که از این تیم دور می‌شوم حق اظهار نظر ندارم فقط باید برای موفقیتش دعا کنم. 

 *** این در حالیست که مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کردند که با قلعه نویی به توافق کلی رسیدند و منتظر اعلام بازیکنان مورد نظر قلعه نویی هستند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد